MÜŞTERİ

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİmiz siz değerli müşterilerimize sunmakta olduğumuz ve sunacak olduğumuz hizmetlerin kalitesini arttırmak amacıyla TS EN ISO/IEC 17025 (4.7 ve 4.8 maddeleri) standardı doğrultusunda uygulanmakta olan Kalite Yönetim Sistemimiz  MÜŞTERİYE HİZMET VE ŞİKAYETLERİ PROSEDÜRÜ'ne göre siz değerli müşterilerimiz tarafından hizmetlerimizin değerlendirilmesi için sunulmaktadır. Doldurmuş olduğunuz anketi e-posta ile ugrl@tarimorman.gov.tr ya da iletişim bilgilerimizde yer alan kurum adresimize posta ile gönderiniz 

Yüksek kalitede hizmet vermek için bu anket ile müşteri memnuniyeti ölçülerek değerlendirilir ve kayıt altına (ANKET&ŞİKAYET DEĞERLENDİRME VE TAKİP FORMU) alınır. 

Kurumumuz, siz müşterilerimizin gizliliğinin korunmasını sağlayarak, müşteriler veya onların temsilcileri ile müşterilerin taleplerini açıklığa kavuşturma ve yapılan işle ilgili olarak kurumumuz performansını izleme konusunda ülkemiz mevzuatlar çerçevesinde sizlerle işbirliği yapar.

Verilen hizmetin sürekli iyileştirilmesi, ihtiyaçlar doğrultusunda yeni analiz metotlarının araştırılması ve analiz yelpazesinin genişletilmesi için siz müşteri talep ve teklifleri dikkate alınarak ülkemiz mevzuatlar çerçevesinde karşılanır.

 

Siz müşteri/müşteri temsilcisi tarafından size ait analizlere tanıklık etme talebi kurumumuz tarafından dikkate alınır ve gizlilik ilkesi doğrultusunda diğer müşterilerin bilgileri ve hakları gizli tutularak laboratuar şartları uygun duruma getirilerek izin verilen alanlara giriş sağlanır.

 

Siz müşterilerimiz ile iletişim, işin süresi boyunca sürdürülür. Sizlerden gelen talepler doğrultusunda, laboratuarın ve diğer müşterilere ait kayıtların gizliliği sağlanarak analiz metotları, kullanılan cihaz ve kimyasallar, sonuçların dayandırıldığı görüşler, analiz sonuçlarının yorumlanması konularında sizlere teknik bilgi, tavsiye, kılavuzluk, doküman ve yorumlar şeklinde teknik destek verilir. Analizlerin gerçekleştirilmesinde herhangi bir gecikme veya sapma olduğunda siz müşterilerimize bilgi verilir ve müşteri görüşmeleri 'TALEPLERİN, TEKLİFLERİN VE SÖZLEŞMELERİN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ PROSEDÜRÜ'ne kayıt altına alınır.

Kurumumuz, müşterilerden ve ilgili kurumlardan gelen olumlu ya da olumsuz geri besleme bilgilerini 'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ' veya doğrudan müşteri şikayet yazıları ile kayıt altına alır ve değerlendirir. Bu bilgiler yönetim sistemi, analiz faaliyetleri ve müşteri hizmetlerini iyileştirmek macıyla kullanılır (MÜŞTERİYE HİZMET VE ŞİKAYETLERİ PROSEDÜRÜ).

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ´ni indirmek için 

TIKLAYINIZ.​


 


 

''