"TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yetkinliği için Genel Gereklilikler" ve "TS EN ISO/IEC 17043 Uygunluk Değerlendirmesi-Yeterlilik Deneyi İçin Genel Şartlar" standartlarına göre akredite olan UGRL kalite sistemi gereği hazırlanan "MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ". "KATILIMCI MEMNUNİYETİ ANKETİ" ve "ÖNERİ VE ŞİKAYET FORMU" siz değerli müşterilerimiz tarafından hizmetlerimizin değerlendirilmesi için sunulmaktadır.
Doldurmuş olduğunuz anketi e-posta ile "ugrl@tarimorman.gov.tr"ye ya da iletişim bilgilerimizde yer alan kurum adresimize posta ile göndermenizi rica ederiz.
* MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ için tıklayınız...
* KATILIMCI MEMNUNİYETİ ANKETİ için tıklayınız...
* ÖNERİ VE ŞİKAYET FORMU için tıklayınız...
UGRL'ye iletilen şikayetler, şikayeti alan kişi tarafından 'ŞİKAYET DEĞERLENDİRME FORMU' doldurularak kayıt altına alınır. Müşterinin iletişim bilgileri kullanılarak şikayetin ele alındığına dair e-posta/resmi yazı vb. ile bilgi verilir. Şikayet şikayete konu olmayan bölümlerden seçilen personel ve Laboratuvar yönetimi tarafından değerlendirilir. Öncelikle şikayetin UGRL'nin faaliyet alanı içerisinde olup olmadığı belirlenir. Faaliyet alanı içerisinde değilse şikayet kapatılır ve resmi yazı ile müşteriye bilgi verilir. Şikayet faaliyet alanı içerisinde ise, şikayetin giderilmesi için yapılacak faaliyetin belirlenebilmesi amacıyla sebep analizi yapılır. Muhtemel hata kaynakları ve sebepleri göz önünde bulundurularak çözüm belirlenir ve 'ŞİKAYET DEĞERLENDİRME FORMU'na kaydedilir. Şikayet konusu düzeltici faaliyet yapılmasını gerektiriyorsa 'UYGUN OLMAYAN İŞİN KONTROLÜ VE DÜZELTİCİ FAALİYET PROSEDÜRÜ' doğrultusunda 'DÜZELTİCİ FAALİYET FORMU' doldurulur ve işlemler başlatılır. Faaliyet tamamlandığında İlgili Bölüm Sorumlusu ve Müdür Yardımcısı tarafından faaliyetin etkinliği değerlendirilir. Değerlendirme sonucu, yapılan faaliyetin şikayetin giderilmesi yönünde yeterli olduğuna karar verilirse Müdür onayı ile şikayet kapatılır. Sonuç ile ilgili olarak resmi yazı ile müşteriye bilgi verilir. Müşteri ile UGRL arasında ortaya çıkabilecek sorunlarla ilgili hukuki durumlarda Genel Hukuk Kuralları uygulanır. Bakanlık Hukuk Müşavirliği aracılığıyla hukuki işlemler yürütülür.