"TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yetkinliği için Genel Gereklilikler" ve "TS EN ISO/IEC 17043 Uygunluk Değerlendirmesi-Yeterlilik Deneyi İçin Genel Şartlar" standartlarına göre akredite olan UGRL kalite sistemi gereği hazırlanan "MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ". "KATILIMCI MEMNUNİYETİ ANKETİ" ve "ÖNERİ VE ŞİKAYET FORMU" siz değerli müşterilerimiz tarafından hizmetlerimizin değerlendirilmesi için sunulmaktadır.
Doldurmuş olduğunuz anketi e-posta ile "ugrl@tarimorman.gov.tr"ye ya da iletişim bilgilerimizde yer alan kurum adresimize posta ile göndermenizi rica ederiz.
* MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ´ni indirmek için tıklayınız...
* KATILIMCI MEMNUNİYETİ ANKETİ'ni indirmek için tıklayınız
* ÖNERİ VE ŞİKAYET FORMU'nu indirmek için tıklayınız...
UGRL’ye iletilen şikayetler, şikayeti alan kişi tarafından ‘ŞİKAYET
DEĞERLENDİRME FORMU’ doldurularak kayıt altına alınır. Müşterinin iletişim
bilgileri kullanılarak şikayetin ele alındığına dair e-posta/resmi yazı vb. ile
bilgi verilir. Şikayet şikayete konu olmayan bölümlerden seçilen personel ve
Laboratuvar yönetimi tarafından değerlendirilir. Öncelikle şikayetin UGRL’nin
faaliyet alanı içerisinde olup olmadığı belirlenir. Faaliyet alanı içerisinde
değilse şikayet kapatılır ve resmi yazı ile müşteriye bilgi verilir. Şikayet
faaliyet alanı içerisinde ise, şikayetin giderilmesi için yapılacak faaliyetin
belirlenebilmesi amacıyla sebep analizi yapılır. Muhtemel hata kaynakları ve
sebepleri göz önünde bulundurularak çözüm belirlenir ve ‘ŞİKAYET
DEĞERLENDİRME FORMU’na kaydedilir. Şikayet konusu düzeltici faaliyet
yapılmasını gerektiriyorsa ‘UYGUN OLMAYAN İŞİN KONTROLÜ VE DÜZELTİCİ
FAALİYET PROSEDÜRÜ’ doğrultusunda ‘DÜZELTİCİ FAALİYET FORMU’ doldurulur
ve işlemler başlatılır. Faaliyet tamamlandığında İlgili Bölüm Sorumlusu ve Müdür
Yardımcısı tarafından faaliyetin etkinliği değerlendirilir. Değerlendirme
sonucu, yapılan faaliyetin şikayetin giderilmesi yönünde yeterli olduğuna karar
verilirse Müdür onayı ile şikayet kapatılır. Sonuç ile ilgili olarak resmi yazı
ile müşteriye bilgi verilir. Müşteri ile UGRL arasında ortaya çıkabilecek
sorunlarla ilgili hukuki durumlarda Genel Hukuk Kuralları uygulanır. Bakanlık
Hukuk Müşavirliği aracılığıyla hukuki işlemler yürütülür.