Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ORDU GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
Ana Sayfa
KURUMSAL YAPI
MÜDÜR
MÜDÜR YARDIMCISI
BİRİMLER
KALİTE YÖNETİM BİRİMİ
NUMUNE KABUL BİRİMİ
DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI
SİVİL SAVUNMA AMİRLİĞİ
ORGANİZASYON ŞEMASI
TARİHÇE
GÖREVLERİMİZ
MİSYON VE VİZYONUMUZ
KALİTE POLİTİKAMIZ
HİZMET STANDARTLARIMIZ
LABORATUVARLAR
MİKROBİYOLOJİ ANALİZ LABORATUVAR BİRİMİ
MİKOTOKSİN ANALİZ LABORATUVAR BİRİMİ
KİMYASAL ANALİZ LABORATUVAR BİRİMİ
FİZİKSEL ANALİZ LABORATUVAR BİRİMİ
ANALİZLER
ANALİZ LİSTESİ VE FİYATLAR
ÖZEL İSTEK ANALİZ TALEP FORMU
AKREDİTASYON SERTİFİKASI
NUMUNE KABUL İŞLEMLERİ
YAYINLAR
BASIN
İL HAKKINDA
SIK SORULAN SORULAR
İLETİŞİM
Skip Navigation Links
Ordu Gıda Kontrol Laboratuvar Müdürlüğü
>
Menu
Kalite Yönetim Birimi
Müşteriye Hizmet Prosedürü
Kalite Hedeflerimiz
P-04 2025 rev.05 MÜŞTERİYE HİZMET PROSEDÜRÜ.pdf
Laboratuvar yönetimi; ulusal ve/veya uluslararası standart analiz yöntemlerini kullanarak, yöntemlerin geçerli kılınması, ölçümlerin izlenebilirliği, yeterlilik test çalışmalarına katılım, performans kontrolleri ve kalite kontrol çalışmaları düzenleyerek iyi bir mesleki ve teknik uygulamayla müşterilerine hizmet vermek.
Laboratuvarımızda yapılan analizlerin çeşitliliğini çağın ve bulunduğumuz çevrenin şartları doğrultusunda arttırmak
Laboratuvarın gelişimi ve çağın ihtiyaçlarını yakalamak için yeterli donanımı sağlamak
Müşteri ihtiyaç ve beklentileri dikkate alınarak müşteri memnuniyetini % 100 sağlamak
Akreditasyonun sürekliliğini sağlamak ve akredite analiz sayısını artırmak
Ulusal ve uluslararası platformda referans laboratuvar olmak