Kalite Yönetim Birimi Ulusal ve uluslararası gelişmeleri yakından takip ederek faaliyet alanımız ile ilgili Kurumsal yönetim anlayışını hâkim kılındığı kurum hedefleri doğrultusunda faaliyetlerini yürütmektedir.
Kalite Yönetim Birimimiz kalite yönetim sisteminin sürdürülebilirliğinin sağlanmasından sorumludur. Kalite Yönetim Sistemi laboratuvara numunenin girişinden rapor düzenlenerek müşteriye ulaştırılmasına kadar yapılan işlemlerin bütününü kapsar. Kalite sistemimizin sürekli iyileştirilerek devamlılığı ve etkinliği; kalite hedefleri, faaliyet raporları, müşteri istekleri, iç tetkikler, düzeltici-önleyici faaliyetler ve yönetimin gözden geçirmesi toplantılarından elde edilen veriler ışığında sağlanmaktadır.
Kalite Yönetim Birimi TS EN ISO/IEC 17025 standardı gereğince, doküman hazırlama, kontrolü, gerektiğinde revizyonu ve tekrar onaylanması, ilgili birimlere dokümanın dağıtımı ve kullanım yerlerinde bulundurulması, güncelliğinin ve işlevselliğinin sağlanması, dış kaynaklı dokümanların belirlenmesi ve dağıtımların kontrol edilmesi, güncelliğini yitirmiş dokümanların saklanması/imhası için uygulanacak yöntemlerin ve sorumlulukların belirlenmesi, analizlerde görevli personelin eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi, analiz sonuçlarının uygunluğunun ulusal ve uluslararası yeterlilik testlerine katılarak kontrol edilmesi, hizmetlerimizde tarafsızlık, bağımsızlık, eşitlik, dürüstlük, gizlilik ve tescilli hakların korunması ilkelerine bağlı kalınması, müşteriden geri besleme alarak şikâyetlerin en aza indirilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması, görevlerini yerine getirir.