Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
GİRESUN GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BİRİMLER
    • KALİTE YÖNETİM BİRİMİ
    • İDARİ VE MALİ İŞLER BİRİMİ
    • DÖNER SERMAYE
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
    • ETİK KURALLAR
  • ANALİZLER
    NUMUNE KABUL BİRİMİ
    ANALİZ FİYAT LİSTESİ
    • LABORATUVARLAR
    ÖZEL İSTEK ANALİZ TALEP FORMU
  • YAYINLAR
  • BASIN
    EĞİTİM-STAJ
    MÜŞTERİ
    BASIN İLAN KURUMU
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksGiresun Gıda Kontrol Laboratuvar Müdürlüğü > Menu

İdari ve Mali İşler Birimi

​

İŞİN KISA TANIMI:

Kurumun idari, mali ve muhasebe işlemlerini yürürlükteki mevzuatlara uygun olarak yürütmek.

 

GÖREV VE SORUMLULUKLARI:

  1. TS EN ISO / IEC 17025 "Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği için Genel Şartlar "Standardına göre Laboratuvar kalite sistemini uygulamak.
  2. Kurumda çalışan personele ait Performans ölçümü, görevlendirme, göreve başlama ve görevden ayrılma yazıları ve gizli yazılar ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
  3. Personelin tayin talepleri, emeklilik işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
  4. Personelin mal beyanı, kimlik kartı ve kayıt işlemleri ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
  5. İşçi puantajlarının hazırlanmasını sağlamak.
  6. Personelin özlük işlerinin ve özlük dosyalarının hazırlanmasını sağlamak.
  7. Senelik izin, mazeret izni, sıhhi izin ve ücretsiz izinlerle için gerekli yazışmaları ve takiplerini yapmak.
  8. Personel listelerinin bilgisayar ortamında güncellenmesini koordine etmek.
  9. Kamu Kurum ve Kuruluşlarından, Bakanlık hukuk müşavirliğinden gelen yazılara cevap yazılması ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
  10. Ana hizmet ve yardımcı birimlerin bakım, onarım ve temizlik işleri ile hizmet araçlarının sevk ve idaresini yapmak.
  11. Gelen evrak, giden evrak, dosyalama, arşiv işleri ve yazışmaları yürütmek.
  12. Ana hizmet ve yardımcı birimlerin ihtiyacı olan her türlü malzeme, alet ve cihazların alımı, devri ve tasfiyesi ile ilgili işleri yapmak.
  13. Her türlü satın alma ve mutemetlik işlerini yürütülmesini sağlamak.
  14. Laboratuvar Müdürlüğünün ambarına teslim edilen her türlü malzemenin kayıtlarının tutulmasını sağlamak.
  15. Demirbaş malzemenin kayıtlarının tutulmasını ve ihraçlarının yapılmasını sağlamak.
  16. Laboratuvar müdürünün vereceği benzeri görevleri yapmak.
  17. Birimde çalışan personel arasında adilane  görev dağılımı yapmak.
  18. Kurumda yapılan işlerin bakanlığın misyon, vizyon ve temel değerlerine uygunluğunu sağlamak.
  19. Personel özlük, satın alma, taşınır, evrak kayıt ve arşivle ilgili mevzuatları, yayınları sürekli izlemek, bilgilerini güncelleştirmek.
  20. Bağlı personelin işlerini daha verimli, etken ve daha kaliteli yapmalarını sağlayacak beceri ve deneyimi kazanmaları için sürekli gelişme ve iyileştirme fırsatlarını yakalayabilmelerine olanak tanımak.
  21. İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uymak, sorumluluğu altında bulunan ya da birlikte çalıştığı kişilerin söz konusu kurallara uymalarını sağlamak.
  22. Yaptığı işin kalitesinden sorumlu olmak ve kendi sorumluluk alanı içerisinde gerçekleştirilen işin kalitesini kontrol etmek.
  23. İmza yetkisini Kurumun menfaatleri doğrultusunda kullanmak, Kurumun varlık ve itibarının korunması ve geliştirilmesinde üzerine düşen görevleri yerine getirmek.
  24. Görev ve sorumluluk alanındaki tüm faaliyetlerin mevcut iç kontrol sistemi tanım ve talimatlarına uygun olarak yürütülmesini sağlamak
  25. Birimin görev alanına giren konularda meydana gelebilecek standart dışı iş ve işlemlerin giderilmesi ve sürekli iyileştirme amacıyla; 'Düzeltici Faaliyet' ve 'Önleyici Faaliyet' çalışmalarına katılmak
  26. Etik kuralların uygulanmasını sağlamak.
  27. Görev alanı ile ilgili olarak yöneticisi tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek

 

YETKİLERİ:

  1. Yukarıda belirtilen görev ve sorumlulukları gerçekleştirme yetkisine sahip olmak.
  2. Faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için gerekli araç ve gereci kullanabilmek.
  1. Üst yönetim tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde evrakları imzalama ve/veya paraflama yetkisine sahip olmak.
  2. Birim çalışmaları için gerekli olan demirbaş ve sarf malzeme ile çeşitli araç ve gereç ihtiyacını yöneticisine teklif etmek.
  3. Gerektiğinde görev alanı ile ilgili konularda rapor hazırlamak, görüş ve önerilerini yazılı ya da sözlü olarak sunmak.

     

    EN YAKIN YÖNETİCİSİ:

    Müdür

     

    ALTINDAKİ BAĞLI İŞ UNVANLARI:
  • Personel Memuru
  • Satınalma Memuru
  • Tahakkuk Memuru
  • Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi
  • Evrak ve Arşiv Memuru
  • Şoför
  • Yardımcı Hizmetler Personeli

     

    BU İŞTE ÇALIŞANDA ARANAN NİTELİKLER:
  • 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nda belirtilen genel niteliklere sahip olmak.
  • En az 2 yıllık yüksek okul mezunu olmak.

    ÇALIŞMA KOŞULLARI:
  • Normal çalışma saatleri içinde görev yapmak.
  • Gerektiğinde normal çalışma saatleri dışında da görev yapabilmek.
  • Büro ortamında çalışmak.
  • Görevi gereği seyahat etmek.


İLETİŞİM

    Giresun Gıda Kontrol Laboratuvar Müdürlüğü
  • Adres : Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvarı No: 371 Giresun

  • Telefon : 0454 215 00 97

  • Faks : 0454 215 44 40

  • E-Posta : giresun.gidalab@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI