•KARARLARIN TARAFSIZ VE BAĞIMSIZ ALINMASI SAĞLANIR.
•FAALİYETLERDE VE KARARLARDA KATILIMCI BİR YAKLAŞIM İZLENİR.
•YÖNETİCİLER PERSONELE YAPTIKLARI İŞLERDE DESTEK VERİR VE SORUMLULUĞUNU PAYLAŞIR.
•FAALİYETLER VE HİZMETLERE KATKI SAĞLAMAYAN PERSONELE İLİŞKİN HER TÜRLÜ YAPICI ÖNLEM ALINIR.
•PERSONEL KENDİ SORUMLULUKLARINI BİLİR VE GEREĞİNİ ZAMANINDA HAKKIYLA YERİNE GETİRİR.
•YÖNETİCİLER VE ÇALIŞANLAR BİRBİRİNE GÜVENİR.
•YÖNETİCİLER VE ÇALIŞANLAR BİRBİRLERİNİ SONUNA KADAR DİNLER.
•ÇALIŞANLAR BİRBİRLERİYLE İŞBİRLİĞİNE VE BİLGİ PAYLAŞIMINA AÇIKTIR.
•HER KADEMEDEKİ ÇALIŞANIN DÜŞÜNCELERİNİN VE SORUNLARININ RAHATÇA SÖYLENEBİLDİĞİ VE DİKKATE ALINDIĞI BİR ORTAM VARDIR.
•ÇALIŞANLAR HİYERARŞİK KADEMELERİ İZLEYEREK GEREKTİĞİNDE EN ÜST KADEMEYLE İLETİŞİM KURABİLİRLER.